onsdag 27 april 2016

10x30 sek uppför Strandvägen

Idag fick det bli ett kort och hårt pass. Det märks att jag inte sovit på ett tag nu för idag gick det riktigt segt.
Hade lite bråttom också då min sambo Eva skulle träna kort efter så det blev inte så mycket villa mellan intervallerna.
Sen lite motvind på det och lågt blodsocker gjorde nog det här till en av de sämre tiderna jag gjort.

Fick bara 1444 watt som max och på första intervallen så hade jag ett medel på 847 watt vilket är en hel del sämre än vad jag haft förut.
Hade ett maximalt medel på 5 sekunder på 1227 watt enligt mina Garmin Vector 2 pedaler.

















Gjorde även den här gången ett test med att köra varannan intervall i hoodsen och varannan nere i bocken. Fick aldrig en snabbare tid i bocken det var alltid under eller lika tid som föregående i hoodsen.
Hade dessutom mer kraft i hoodsen så jag vet inte hur jag skall få till tekniken för att få ner kraften när jag kör i bocken.

Inga kommentarer: