tisdag 29 november 2016

Lite magproblem och 4x4 på gymmet

Idag blev det en ganska lugn dag. Stakars Oskar hade fått ont i magen så vi växlade om att vara på hotellet och nere på den lokala stranden.
 
Vi åkte på något skit under kvällen men inget större som tur är. Inget som inte några Thailendska piller kan råda bott på.
Det brukar gå över på någon dag så jag tror inte det är någon fara.
Lite rännskita har väll ingen dött av.

Han med ett morgonpass i gymmet också. Körde 4x4 på deras testcyklar. Började på en som såg bra ut där det gick att ställa in allt steglöst så jag skulle sitta bra.
Drog igång med uppvärmningen men sen när jag skulle köra igång intervallen så gick det inte att skruva upp motståndet något mer.

Kul att motståndet bara räckte till uppvärmningen. Hoppa över till nästa cykel och där gick det lite bättre.
Körde lite styrketräning de sista 20 minutrarna av timmen jag hade på mig.
 

Blev lite finmiddag på kvällen igen. God mat som vanligt men jag tog någon yberstark sallad och jag undrar om det var den som gjorde volt i min mage. Den var riktigt god men riktigt stark också. Jag brukar tåla stark mat i vanliga fall men den här var nog kryddad med någon annan bakteriekultur mot vad jag var van vid.
 

Inga kommentarer: