lördag 26 november 2016

Snart bär det av till Thailand och Phuket

Nu är allt packat och klart inför morgondagen. Då drar vi iväg till Thailand och Phuket för 2 härliga veckor med semester sol och bad.
 
Ser inte ut att bli helt fel och hotellet verkar helt OK också då vi ska bo på Chanalai garden resort.
 
Sen är det bara att hoppas på att det finns grymma dykställen i närheten så att jag får användning av mitt nya Mares Viper cyklop som jag hämtade på Dykhuset idag.
 
Får se hur djupt jag törs dyka nu. Vill ju ha med mig någon om jag ska försöka mig på något lite djupare.
Är ju inte så bra och dyka själv om jag ska ner en bitt.
Får nog hålla mig på den säkra sidan och ligga på runt 10-15 meter så jag har goda marginaler om jag inte får med mig någon erfaren fridykare på lite sightseeing.

Kul ska det bli att få komma ut i vattnet igen då det inte blev någon Egyptenresa i somras som har varit lite tradition de sista åren.

Inga kommentarer: