onsdag 23 maj 2018

Hårt pass fick bli lätt och besök hos Cykloteket

Idag blev det bara ett mätt pass. Cyklade till Cykloteket i Bromma för att testa storleken på de nya Trek Boone CX cyklarna vi ska köra på till höst. Jag låg lite mitt emellan en 56:a och en 58 och på Treks storleksguide så rekommenderades jag en 58. 
Men precis som min Trek Emonda så kändes 58 lite för lång så det får bli en 56 på den också.
Verkar vara riktigt grymma rammar med IsoSpeed både i sadelröret och styrröret. Kommer bli riktigt kul att testa.


Sen var det dags att ta ett hårt varv på NICK spåret var planen. Dock så ville mitt blodsocker något annat. 


Så det var bara att äta upp sitt nödgodis och rulla hem. Typiskt jag som hade hoppats på att få till 1,5 varv på NICK spåret på tröskelfart

Inga kommentarer: