måndag 13 maj 2019

Ikväll blev det 2 varv hårt på NICK spåret

Ikväll blev det lite hårdkörning. Blev inte så mycket i helgen då jag hade barnen.

Tog en vända till Ursvik där det fick bli 2 varv hårt.
Kändes ganska bra i benen och det flött på skapligt första halvan av första varvet. Den delen är lite mer lättkörd. 
Andra halvan var lite bröttigare och där gjorde jag lite misstag.

Ut på andra varvet kändes det som det gick lite långsammare på första halvan då jag började bli lite seg. Men jag försökte trycka på hela tiden.

Försökte öka lite på sista halvan och ta ut det sista. Fick lite bättre flytt och fick inte så mycket tjuvstopp. Men jag har några ställen där jag ska titta lite närmare på olika spår. 
Fick tillslut tiderna 28:50 på första varvet och sen 29:06 så det var skapligt jämna tider ändå.
Det var bara 13 sekunder långsammare än mitt personliga rekord och nu körde jag med min Procaliber 9.8.


Får se om jag kan pressa mig under 28 med min TopFuel sen på ett maxvarv.

Inga kommentarer: