torsdag 10 oktober 2019

CX träning Barkarby

Idag blev det hårdkörning. Har varit trött ett par dagar här och körde ingenting igår. 
Kände mig fortfarande trött och seg innan jag skulle ut men när jag väll kom ut kändes det bättre.
Kom iväg lite sent då jag var hos läkaren med Oskar så jag fick gasa på lite för att hinna till Barkarby.

Kom dit precis innan första intervallen. Det var Mikael och Wolfgang som var där och körde. 
Riktigt skönt att ha några att jaga nu när jag varit lite seg. Är så mycket lättare att köra när jag har någon att jaga.

Vi började med 2 varv och sen körde vi jaktstart 1 varv gånger 2. Kort och hårt.
Lyckades hänga på Mikael ganska bra idag men han är starkare i backarna och där orkar jag inte riktigt hänga med.
Skönt att jag lyckades hänga med skapligt bra ändå.
Tog verkligen i så mycket jag kunde och pulsen lyckades jag skrämma upp riktigt högt för att vara mig.

Inte ofta jag kommer upp i 179 i vanliga fall nu för tiden. Vilan igår gjorde nog susen.

Inga kommentarer: