fredag 22 januari 2021

Då var Top Fulen såld

Idag blev min Trek Top Fuel 9.9 såld. Det gick snabbare än vad jag trodde.
Nu efter jul när det de flesta har spenderat det mesta och vädret inte är det bästa och cykelsäsongen känns långt bort.
Då trodde jag det skulle ta minst till nästa löning innan någon skulle höra av sig. 
Men å andra sidan cyklar har blivit svårt att få tag på nu. Många märken kan knappt få fram en del modeller förens nästa år om man beställer nu. Så de som inte har beställt i somras kan få svårt att få tag på en cykel i det övre skiktet om man vill ha en en riktig tävlingscykel.

Så det var tur för mig. Så nu har min Trek en ny lycklig ägare.

Jag hoppas nu att min nya ska bli klar här snart. Det här året kommer det bli mycket mer färger. Jag har för det mesta kört på svart eller mörk färg då jag tycker det är snyggt och tidlöst.
Men i år ville jag piffa till det lite så den nya Trek Top Fule:en kommer bli röd.


Ser grymt fin ut.

Inga kommentarer: