söndag 12 november 2023

Helt off idag

Idag var jag helt slutkörd. Emilia hade en kompis över här som skulle sova över. De små terroristerna höll låda hela natten så det blev inte mycket sova.
Kul att de kommer överens så bra ändå och gillar att bussa runt men ibland triggar de varandra lite för mycket.
Hade någon plan att köra Mälarcrossen vid Kvisthammra i Norrtälje idag.
Men jag var så grymt trött så jag kom inte upp. Sov till 11 och käka frukost sen gick jag och la mig igen och sov till kl 16.

Var fortfarande trött men tänkte att jag måste röra på mig lite. Har ju knappt rört på mig på hela veckan.
Fick bli ett pass på Monarken då det var mörkt och jag inte orka gå ut och fippla med lampor och grejer.

Fick bli Group Ride Tour of Watopia 2023 Stage 5.


Lyckades hänga med första klungan i ca 15 km men sen ville inte benen mer. Blev själv några km innan den jagande klungan kom ikapp.

Lyckades hänga med där och körde in i mål med dem och fick till en liten spurt så jag kom på runt 20 plats av de 333 startande.
Men det märks att jag är trött. Orkar inte riktigt gå på när det blir accelerationer hela tiden och varken ben eller huvud är riktigt med.

Får hoppas man får sova lite i natt utan att det ska härjas och pippa överallt.

Inga kommentarer: