tisdag 14 november 2023

Lite träning på Zwift igen

Ikväll blev det ett kort pass på Zwift. Han inte med MTB Täbys träning då jag kom hem sent ifrån jobbet.
Blev middag först som inte brukar vara optimalt för mig och så var det även det här fallet.

Kändes helt OK i benen idag efter allt sovande i helgen. Som vanligt när jag vilat mycket ifrån träningen så sticker pulsen iväg ganska mycket.
För 2 veckor sen när jag körde ett liknade pass så låg jag runt 130 i puls men nu var det mer runt 140 på samma belastning. Men det kändes ungefär lika jobbigt.


Som vanligt när jag kör efter middagen så stack blodsockret ner. Den hade varit hög hela dagen trots att jag inte ätit så mycket och tagit en massa insulin.
Men så fort jag börja träna så gick det såklart ner.
Blev bara 3 intervaller för blodsockret ville inte upp trots att jag åt en massa.


Men det är nog lika bra att börja lugnt igen. Det är ju bara november.

Inga kommentarer: