söndag 26 november 2023

Då var man ett år äldre igen

Då var man ett år klokare igen får jag hoppas i alla fall.
Började dagen med det traditionsenliga skogsdistanspass med MTB Täby. Kul och få komma ut och leka i snön. Det var ett tag sen jag körde ett längre pass så jag var osäker på om jag skulle klara hela.
Det brukar ju gasas på en del på de passen ibland.

Men det var ganska lugnt. Jag orkade hänga på hela passet. Var ganska tungtrampat så det gick inte snabbt och jag fick slita ganska bra i uppförsbackar.

Men det gick bra i tekniken och jag hängde med ovanligt bra utför trots att jag körde hardtail och de andra körde fullgung så det var kul.

Var lagom halt också så man kunde sladda runt lagom kontrollerat.
Han med 53 km på 4 timmar effektiv tid så det gick verkligen inte fort i snömodden.

Sen blev det hem och fira  med familjen. Tog det ganska lugnt innan vi skulle till svärföräldrarna för lite finmiddag.

Blev mycket och god mat så nu är man proppmätt igen.
Får tacka för alla grattis hälsningar jag har fått under dagen också, det värmer en gammal gubbe.

Inga kommentarer: