torsdag 26 februari 2009

Lite vila behövdes efter en hård vecka.

Den här veckan har varit mycket lugnare än förra som tur är. Har inte haft överdrivet mycket på jobbet heller så det känns riktigt skönt. Nu har man hunnit slappa lite när man kommer hem istället för att springa på möten och stressa.

Har inte varit så mycket träning heller för min del. Körde ett boxpass i tisdags. Nu fick jag inte instruktören på 100kg som sparrpartner utan en kvinna som var ett huvud kortare än mig.

Men jag fick ta i ändå så nog fan åkte pulsen upp alltid i alla fall. Hon fick väll ta i lite mer än vanligt när jag mata på. Det var ingen fara då man körde med skydd och man slog/sparka bara mot händerna så få inga konstiga tankar nu....

Ville man få lite mer träning var det bara att slå hårdare. På slutet körde vi samma som förra veckan att man skulle först göra armhävningar och sen sparka eller slå beroende på hur partnern höll skydden. Såklart höll min partner skydden rakt fram så man var tvungen att boxas hela tiden, när man sen skulle göra armhävningarna efter det var jag inte så kaxig. Fick stå på knä som en kärring för att klara av dom sista....

Nu har lönen kommit så nu kunde jag äntligen skrapa ihop de sista kronorna för att beställa min nya Ghost hoj. Har med lite olyckliga omständigheter inte fått pengarna för min gamla cykel än så man har fått leva lite snålt men det har fungerat ändå som tur är. Med lite tur kommer den i slutet av nästa vecka så jag kan sluta dregla....

Inga kommentarer: