onsdag 13 januari 2010

Maxtest och TV:n såld

Var och körde maxtest på GIH igår. Det skulle testas lite ny utrustning så då är det klart jag kan hjälpa till lite. Jag fick lite bra träning på köpet + biobiljet också så det var ju bara en win win situation.
Fick skapliga värden för mig med den utrustningen. Var uppe och körde på 450watt i 45 sekunder och fick ett VO2 på lite över 5L/min. Inga supervärden men förhoppningsvis ska det förbättras lite innan tävlingsesången drar igång.

Fick min TV såld också, 600pix fick jag för den så jag får väl vara nöjd. Snacka om värdeminskning. Från 14000:- till 600:- på nästan 10år. Men sånt kan man inte grubbla på när det gäller teknikprylar. Bara man har gått ur affären med grejerna har dom tappat halva värdet.

Idag blev det lite styrka på gymmet sen blev det 4st 8 minuters intervaller på rullen när jag kom hem. Var grymt seg i benen efter styrketräningen. Hade problem med 300watt på min trainer. Hade tänkt köra 6 intervaller från början men det fick räcka med 4 då jag knappt klara av 300watt.

Inga kommentarer: