fredag 26 oktober 2012

Nu har jag chockat gubbkroppen igen

Har inte cyklat en meter den här veckan, det har bara blivit styrka, löpning och lite simning.
Idag blev det styrka igen. Chockade kroppen med att köra allt vad jag kunde på 16 km/h på 6% lutning igen och det blev bara 3:20 den här gången innan jag dog. Brukar ta runt 4 när jag är i skaplig form och mitt personliga rekord är på 5 minuter.
Nu var dock benen tokstumma och huvudet var inte helt med på att ta ut sig totalt.
Kändes som det var huvudet som var den begränsande faktorn idag.
Blev lite ben och ryggövningar och så lite för magen som behöver komma i form.
Coreövningar
Hemma så blev det grabbkväll med Oskar då Eva skulle ut med jobbet.
Blev lite chips med dip och cola.
Oskar tog för sig som vanligt.
Chips
I morgon blir det Yardsale vid Långholmen och lite Tribute to old Heros. Hoppas jag orkar upp så tidigt bara, är ju inte direkt den morgonpigga typen av mig.

Inga kommentarer: