måndag 8 oktober 2012

Några bilder ifrån Kumlacrossen

Jesper Andersson hade fått några fina bilder på mig från igår.
Här har vi innan starten då jag fortfarande är taggad och på bra humör.

Här har vi lite fin kurvtagning.
Vet inte om det här var ifrån början eller slutet men det ser ut som jag försöker ta i lite gran i alla fall.





Här är några bilder jag han ta. Blev inte så många tyvärr.
Här har vi Magnus Darvell som van båda dagarna i stor stil.
Här har vi "Rock N Roll" Simon som gasar hårt. 
Janne som jag tampas med förra året har gott upp till de stora grabbarna i Prestige.




Likaså gamla räven Patrik Eklund har gott upp till de stora grabbarna och visar hur kurvor skall tas och hinder hoppas över. I lördags fick han dock lära sig något nytt och byta hoj i farten också:-)
Här har vi en bild som summerar min helg lite förutom taskiga ben. Det är inte bra att ta skarpa 180 graders kurvor i 30km/h med tvärstop i apex med cykeln 90 grader mot fördriktningen.

Idag har det inte varit mycket träning annars. Har blivit lite bad på Eriksdalsbadet och springa upp och ner med Oskar bland rutchbanorna i äventyrsbadet.
Grymt kul och leka runt med Oskar. Han är ju inte rädd för någonting och ville åka själv i alla rutchbanor och kastade mer än gärna sig själv i stora poolen där han inte ens bottnar.

Inga kommentarer: