onsdag 19 december 2012

Äntligen blev det lite träning, försök på 420watt på 4x4

Efter att sprungit runt i möbelaffärer hela dagen med Oskar och fixat här hemma så fick jag äntligen lite tid till att träna.
Höll på att få till cykelrummet och slänga massa gammalt skit så jag var inte klar förrens 22:15.
Det fick bli mitt första pass på Monarken i den nya lägenheten.
Safta till med ett 4x4 pass och försökte mig på 420watt.
Det gick i en intervall. På resterade fick jag ta en 15 sekunders paus för att orka med.

Det var grymt jobbigt. Jag ligger lite efter med träningen så jag har lite att ta igen.
Tur att det är semester på Gran Canaria snart och att det är All Inclusive på hotellet så jag slipper laga mat och framförallt åka runt i möbelaffärer hala dagarna.
Ska bli riktigt skönt.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: