måndag 3 december 2012

Det blev ett halvdant 4*4 pass idag

Var hemma med Oskar hela dagen idag medan Eva var ute med en kompis.
Blev en ganska lugn dag med lite fix här hemma och det eviga sökandet av nya möbler till nya lägenheten.

Oskar var pigg som få idag och sprang runt och klättra hela tiden.
När Eva kom hem och jag skulle sätta mig på Monarken och köra så satte jag på lite musik för att komma igång.
Det blev Gareth Emery Northern lights den här gången och då börja Oskar dansa.
Han inte få fram kameran tyvärr, men grabben har skills.
Då jag inte hade så mycket tid så blev det bara ett 4*4 pass idag.

Gick väll sådär att starta med ett sånt pass efter en förkylning men då jag inte hade så mycket tid fick det bli så.
Har bara kört en timme den här veckan så jag trodde pulsen skulle gå upp mer efter så mycket vila men förkylningen har nog satt sina spår och all stressen med flytten så jag kom bara upp i 181.

Var inte så stark heller, klara bara 1:a intervallen på 420 watt. På andra fick jag ta en paus på 15 sekunder för att klara av och 3:e fick jag till och med ta 2st 15 pauser.
Kände att det här gick lite väll tungt så jag tog lite längre vila till sista men fick ändå ta en 15 sekunders paus för att lyckas få till 4 minuter på 420 watt.



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: