söndag 16 december 2012

Trött dag efter en lång kryss

Blev en lång natt på Monday Bar Lucia Cruise. Jag var ju inte direkt pigg ifrån början då det inte blivit så mycket sova de sista veckorna.
Men lite grym musik på ett fullt dansgolv kunde få vilken trötting som helst att piggna till så även jag.
Det var fullt ös tills de stängde runt 08:00. Blev inte så mycket sova om man säger så då de drog igång vid 12:30 igen men det var det värt.
Det är ju bara en gång per år jag drar iväg på sånt här så då kan jag ju inte ligga i hytten och sova när det är sånt grymt drag på dansgolvet:-)

Nu måste jag ta mig i kragen nästa vecka och komma igång med träningen ordentligt igen. Det har varit alldeles för lite av den varan här så för att inte bli en komplett soffpotatis så börjar det bli dags att få lite struktur på träningen.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: