tisdag 30 april 2013

9 stycken 1:or på 510 watt fick det bli idag.

Blev ett kort pass efter jobbet idag. Hade tänkt försöka köra 15-20 stycken ettor på 500 watt först.
Men Eva skulle klippa sig så jag fick ta hand om Oskar. Tänkte att kommer jag köra efter att Eva kommit hem kommer det bli grymt sent och jag ville gärna hinna ut lite med familjen och se på brasan också.

Så jag starta innan hon gick och hoppades på att Oskar ville vara i samma rum som mig så att jag skulle hinna köra klart.

Låg runt 510-520watt så det kändes helt OK. Kom till den 9:e intervall men sen börja Oskar att springa omkring och jag vågade inte riktigt fortsätta.










Det räckte inte med hans Samsung Galaxy TAB 2 att leka med utan han skulle ut i köket och härja.
Då jag inte kunde se honom var det bara att lägga ner.
Han brukar alltid vara ganska försiktig men jag ville inte chansa då det finns både bestick, tallrikar krukor och min TV som han kunde leka sönder.

När Eva kom hem blev det en snabb middag och sen knatta vi ner till Edsviken och såg på det som var kvar av brasan.
Oskar var pig som en lärka och sprang runt som aldrig för. Han har blivit riktigt snabb nu så nu måste man verkligen ha koll på honom.

Inga kommentarer: