tisdag 5 november 2013

Blev ett försök till 5000m löpning

Hade lite motivationsbrist idag.
Planen var först att springa 10000m med 3000m järnet på bana och sen några 400m.
Hade tänkt lämna Oskar på förskolan för att sen springa direkt.
Dock fick regnvädret mig på andra tankar.
Tänkte sen springa efter lunch men det var fortfarande blött ute.
Tiden gick och mörkret börja komma så tillslut tog jag mig i kragen och drog ut.

Det hade börjat regna igen så motivationen var inte på topp.
Blev en kort uppvärmning sen försökte jag dra på lite men det kändes grymt segt.

Hade verkligen stumma ben och jag hade hittat några brallor som strama åt för mycket runt låret och knät.
Det kändes som jag knappt kunde få ut stegen.

Varva ner lite på slutet och fick ihop 5,1km totalt på 22:17.
Under 20 borde inte vara några problem med bättre kläder och motivation.

















Resten av dagen har ägnats åt SCCM 2012. Börjar få lite inblick i hur allt fungerar nu så det här ska nog bli bra tillslut.

Inga kommentarer: