fredag 20 mars 2015

Syncros XR1.5 29" 2015 hjul till salu med Schwalbe Rocket Ron EVO däck och Shimano XTR skivor

Ska sälja mina Syncros XR1.5 29" hjul för 15 mm axel fram och 142 × 12mm axel bak.
Hjulen är av 2015 års modell och aldrig använda så med andra ord sprillans nya.
XTR Centerlock skivor i 160 mm bak och 180 mm fram och Schwalbe Rocket Ron EVO / 2.25 däck fram och bak också de sprillans nya och aldrig använda.
Nypris för det här kalaset är runt 10000:- och jag skänker bort dem för endast 5000:-






















Det är Shimano body som fungerar för både 10 och 11 delat.






















Shimano XTR 180mm Centerlock skivan fram som får stop i vilken fart som helst med sina extra skyllflänsar.






















Ja i morgon är det Keps Cup i Södertälje. Känner mig fortfarande lite kraslig så jag vet inte om det blir någon start för mig. Det är som förra gången jag var sjuk, jag blev aldrig riktigt sjuk utan gick bara omkring och snörvla och det brött aldrig ut ordentligt.
Sjukt irriterande, har inte trännat något på hela veckan så jag börjar få lite abstinens.

Inga kommentarer: