måndag 23 mars 2015

Försök till 4x4

Brukar försöka köra innan middag för att det inte ska bli så sent.
Annars brukar det bli middag sen börjar det bli läggdags för Oskar och lagom tills han börjar komma in i sovtankar så får stakars Emilia kolik.

En sån kväll blev det idag. Kom inte upp på Monarken fören 22:30. 
Tänkte jag skulle korta ner det så mycket så möjligt så det fick bara bli 6 minuters uppvärmning. 
Första intervallen gick bra men på andra så fick jag torrhosta. Då jag varit sjuk i en vecka så ville jag inte riskera något utan kasta in handduken.

Lätt förkylning brukar gå bra att köra med men hosta vill jag inte testa med.
Typiskt om jag ska åka på sån skit också när jag redan varit borta en vecka.

Det värsta är att jag inte känner mig sjuk för övrigt. Kan inte bara skiten försvinna eller bryta ut ordentligt.

Inga kommentarer: