onsdag 19 juli 2017

Nu tog jag alla A-linjer på XCO banan

Idag blev det ett lugnt varv på XCO och XCE SM banan i Värnamo. Tänkte att jag måste ta alla A-linjer utan problem. Fegade på Vertikalen igår så den ville jag såklart ta.
Blev ett varv med Johan Lindbom som precis hade kommit. Alltid lättare att köra med någon när man ska testa lite svårare spår. 
Johan körde på första försöket när vi kom ditt men jag fegade lite igen. Men tänkte att det där såg ju inte så svårt ut och körde om.


Nu gick det utan problem och den var löjligt lätt bara jag vågade rulla ut för den. Det är så typiskt när jag får hjärnspöken och fegar ur, sen när jag väll kör så är det hur enkelt som helst.
Fick hela banan på film också så nu kan ni se hur XCO banan i Värnamo går.


Skönt att jag fick bort det abret ifrån huvudet.

Resten av dagen har tillbringats på gräsmattan med familjen och leka med småttingarna.

Vi testade även en ny restaurang på kvällen där man fick steka maten själv. Typ någon Mongolisk BBQ med självbetjäning, riktigt gott var det.


Inga kommentarer: