tisdag 25 juli 2017

Snabbt skogpass och nu påväg till Bergen

Blev ett kort pass på morgonen innan vi skulle åka iväg. Tog 2 varv lite småhårt på det nya spåret runt Väsjöbacken. Av någon anledning så tappa jag känseln i händerna och de domna bort totalt. Kunde varken växla eller bromsa ordentligt så det blev lite svårt att ta i ordentligt när jag inte vågade dra på ordentligt. Har fått det några gånger förut men vet inte rkktigr varför. Jag körde med min Epic HT och banan är ganska stötig men jag körde mjukt och höll mjukt i styret men det hjälpte inte av någon anledning.
Fick i alla fall 3:e bästa tid men det var en bra bitt upp till Villes tid där.

Nu är vi packade och klara och sitter på Arlanda och väntar på planet ska starta som ska ta oss till Bergen i Norge. Kommer och bli en spännande resa det här.


Inga kommentarer: