torsdag 30 november 2017

Testat lite massage och Nutella pannkaka

Idag blev det ganska lugnt också. Hade tänkt komma iväg med någon båttur idag också men det hade nog inte varit så roligt för barnen att åka båt i höga vågor och regn.
Jag bryr mig inte nämnvärt om det regnar eller är lite vågor då jag ändå ska vara under vattnet mestadels men resten av familjen gillar inte riktigt såna äventyr.

Vi gick istället runt på stan lite och testade lite olika restauranger. 


Vi passade även på att ta en helkroppsmassage.
Emilia tyckte det var skitkul och sjöng och försökte massera Oskar lika dant som massörerna masserade oss.
Oskar var tyvärr inte lika imponerad av det.

Sen var det dags för lite träning. Det var vilodag enligt VO2 Max Booster Program så då skulle det bara köras en halvtimme totalt med 20 x (15+15sec) 100% / 50% av VO2 Max test resultatet jag fått.
Det var nog en av de jobbigaste passen då jag var helt sänkt efter massagen. Inte det klyftigaste att ta massagen först och sen köra hårt men det var det som passade bäst in i schemat.

Innan det var dags att lägga sig så blev det en sen middag och lite efterrätt i en av de där pannkaksstånden som Oskar har längtat så mycket efter.

Han fick en Nutella pannkaka och och var supernöjd.

Inga kommentarer: