lördag 4 maj 2024

Blev en sväng till Resarö igen

Idag blev det en tur till Resarö igen för att testa Capital Enduro Series Banorna igen.
Det är race där i morgon och banorna är ganska tekniska så jag ville få till några bra åk där.

Blev totalt 3 varv på alla banorna där. Ville först bara ta det lugnt och titta lite på spårval och de svåra partierna.


Sen fick det bli några varv där jag försökte köra igenom hela banorna med lite mer fart för och få känn på om jag vågade köra alla spårvallen med fart 

Kändes helt ok och jag tror jag fick skapliga tider på alla banorna också så det kändes bra.

Hade sågat bort 2 cm på varje sida av styret idag också och det kändes riktigt bra i skogen. 
Tror det blev ganska lagom med 78cm styre.
Kändes inte riktigt lika trångt bland träden idag.




Inga kommentarer: