lördag 20 juli 2024

Test av XCO SM banorna och häng i Alingsås

Idag blev det först lite häng i Allingsås och Nolhaga park med familjen.
Riktigt fint ställe som bjöd på bra väder idag också.

Det fanns en liten lekpark där barnen kunde leka av sig också.

Fin natur där borta med lite fina stigar och vandra på också.


Efter att ha lekt runt där ett par timmar så var det dags för mig och Oskar att testa XCO SM banan.
Vi han titta lite på P15-16 som körde då också.

Vi har ju några riktigt snabba ifrån Täby MTB där.


Oskar och jag tog 2 varv på banan. Han fick slita lite då det var så många branta backar men han körde på bra.

Jag försökte ta det lugnt uppför och gasa på lite nerför så jag skulle få lite feeling för de tekniska partierna.
Känner att jag skulle behövt köra mer för att hitta ordentligt bland alla olika spårvall som finns.

I morgon kl 10 går starten för mig så jag hoppas jag hunnit ladda upp tills dess.





Inga kommentarer: