söndag 27 oktober 2024

Blev heldag i Flottsbro

Idag blev det en heldag i Flottsbro med Oskar, Mikael och Tomas.
Har inte blivit så mycket åkande där i år av någon anledning.
Så det var riktigt kul att få komma ditt och köra igen.

Vi började lite lugnt med Grävet och Freeride. Behövde lite småhop för att komma igång lite.
Sen avancera vi upp till att köra Trapp hoppet.
De hade byggt ett nytt hopp upp till Trapp hoppet. Den hade jag aldrig kört förut men den var snällare än vad den såg ut. Såg nästan ut som en liten variant av kanonen. 

Sen blev det till att köra kanonen. Den är ganska stor och ser brant ut, men när man väll kör den känns den hur lugn som helst. Det känns knappt att man landar när man kör den.

Tomas och Mikael tog den här efter kanonen också men jag fegade idag och tänkte att jag tar den senare direkt efter kanonen utan att stans så jag får med mig farten.

Men de stängde 15 och inte 16 som jag trodde så jag han aldrig med det.

Vi åkte sen till min mor i Farsta för lite middag påväg hem sen så blev det ett spontanbesök hos våra kära vänner Henrik och Johanna.

Blev en riktigt fin dag idag med en massa roliga aktiviteter.

Inga kommentarer: