måndag 29 november 2010

Ja då var min Focus Mares Cross Expert såld också....

Min fina cross som har tagit mig till många fina resultat den här säsongen blev också såld idag.
Nu är det bara min Ghost Race Lector SL som är kvar till salu sen är hela min cykelpark utsåld till förmån för de fina Scott cyklarna som skall in.
Först blir det en Scott Spark RC som mtb
Sen blir det en Scott Addict R15 som racer, kan inte bli bättre. Ser fram emot till att få cykla på dem när de anländer.












Har hunnit med lite träning idag också. Blev ett löppass på 1 timme idag. Sprang till Skärholmen och sen tillbaks mot Bredäng där jag tog 2 varv på det upplysta motionsspåret som går ner till Mällarhöjdsbadet. Samma bana som jag har haft som tempobana på cykeln förrut. Den är runt 3km lång. Sen blev det samma väg hem igen. Tog exakt en timme. Var ganska mycket snö och småhalt på motionsspåret. Tror det tog runt 15-16 minuter att ta sig runt ett varv.

2 kommentarer:

STIZZE sa...

Några planerade förändringar från originalet på hojarna?

Per Kumlin sa...

De är så bra specade från början men något kul blir det säkert:o)