måndag 1 november 2010

Nytt personligt rekord på 3km löpning....

Nu börjar det närma sig. Var ute och sprang med Eva vid Sätra IP och körde en 3km runda. Första km gick på 3:31 så det var bra, andra gick på 3:44 och sista gick tyvärr för långsamt på 3:48 så den totala tiden blev 11:03. Nu är det bara 3 sekunder kvar att slipa bort så har jag höstens/vinterns mål avklarat.
Drog sen av 3st 1km rundor och där gick första på 3:31 och andra på 3:28 och sista på 3:28 så totalt så var jag under 3:30 på kilometern så jag börjar få lite fart på mina gamla påkar.
Få se när jag kan lyckas ta bort de där fjutiga 3 sekundrarna som är kvar nu.

Fick även ett halvstort paket från Bike-Discount idag. Hade beställt i torsdags kväll och det var redan här idag. Snacka om att det gick snabbt.

Hade beställt en Rock Shox Reba SL Dual Air till vinterhojen



















och ett par nya PD-980 XTR pedaler














och ett par lätta Fun Works snabbkopplingar.

Inga kommentarer: