fredag 5 november 2010

Nu bär det snart av ner till Borås och Göteborg för Merida Nortware Cyclocross Cup

Jag tog vintercykeln till jobbet för att blåsa igång benen till helgen. Fan vilken skillnad det blev med den nya Reba SL gaffeln. Som natt och dag. Helt plötsligt hade jag något som tog upp ojämnheterna och inte slunga iväg mig vid större gupp.
Riktigt snygg blev den också.
Ska köra Nybohovsbacken ett varv på vägen hem och se om jag kan få någon bra tid också sen får det vara fördigtränat för idag.

Ska försöka få med mig den härliga känslan i kroppen och benen från föra helgen.
CRT:s STHLMCycloCross var riktigt grymt och det var kul att få stå på pallen inför stor publik.

Jesper Näsvalls bild från prisutdelningen ska jag fan ramma in och sätta framför cykeln så jag har något att se fram emot tunga vinterdagar på trainern;-)
Nu bär det snart av mot Borås med Patrik och Mats för att köra Ymercrossen vid Ymergården i Borås på lördagen och Merida Nortware Cyclocross Cup vid Slottsskogvallen i Göteborg på söndagen.
Hoppas som vanligt på riktigt bra ben och roliga tävlingar.

2 kommentarer:

Johan Mölleborn sa...

Grymt skön bild att ha i trainerrummet. Själv får man köra photoshop för att få till nåt liknande. :)
Kör så det ryker.
/J

Per Kumlin sa...

Ja den sitter ganska bra faktiskt;o)
Du är ju en hejare på trainer, jag måste fan komma igång med det också nu.