söndag 21 november 2010

SQL kurs och lite löpning

Blev en heldag på kontoret idag. Vi gick igenom lite olika installationsförfarande av SQL 2008 R2 och de olika licenserna och vad det var för skillnad på dem. Vi fick testa att installera och ge lite rättigheter och mappa upp varandras databaser. Var en del att ta in så jag var anningen seg när jag kom hem lite efter 18.

Tog en kort löparunda på kvällen sen. Hade tänkt testa en 5000m på Sätra IP igen men det var nersläkt så jag tog en runda till Mällarhöjden och hem igen.
Verkar som jag bara kan springa 3 km halvfort. För nu kom jag nästan 15 minuter sen fick jag sån där härlig håll så jag var tvungen att promenera lite. Ha ha jag är bara tränad för 3km sen dör jag, kul....
Blev 40minuter totalt och 8km enligt klockan så det var inte mycket att hurra för.
Vet inte vad jag ska göra för att klara 5km med lite tempo. Det värsta är att det kommer ganska snabbt först går det bra att springa och inom 2-300m kan det bli så illa så jag måste börja gå. Får jag vila några minuter så kan jag ösa på igen. Riktigt irriterande.

Emil Lindgren sparka rumpa igen i Östercykelcrossen och gick och van med över minuten ner till Jens Westergren och Håkan Löfström.

I superklassen var det Robert Österling som gick och van före Hans Mård och Adam Steen.
Fullständiga resultat från Östercykelcrossen finns här.

Inga kommentarer: