lördag 19 februari 2011

Det blev skidor idag igen

Blev en tur till Ågesta idag. Körde först 2 varv på 8 km spåret runt golfbanan. Första blev ganska lugnt på 36:34 sen försökte jag dra på lite på andra och kom in på 33:06 blev personligt rekord för mig men långt ifrån bra. Kände att jag hade problem med balansen i kurvorna när jag försökte staka och skjuta ifrån med benet. Det är ju ganska många sådana partier på den banan så det går nog att slipa tiden ganska bra där.
Det var ganska mycket folk ute också och min teknik för att köra om är långt ifrån bra känner jag.
Blev en tur på 6:an också. Kom in på 24:01 kändes som tekniken satt lite bättre där men jag hade inte mycket till glid i skidorna.
Har haft morbror och moster på besök från Borensberg idag också. De hade med sig massa fina presenter till Oskar, fick en hel presentkorg med kläder och tillbehör.
Korgen var så stor så att lille Oskar fick plats i den:-) Oskar i korg
Blev en sväng till svärföräldrarna efter träningen där vi bjöds på jättegoda tacos. Satt fint efter träningen.

Inga kommentarer: