lördag 26 februari 2011

Skidor i Ågesta

Blev Ågesta idag då jag kom iväg så sent. Började med ett varv på golfbanan ganska lugnt på 38:03. Var inte så bra glid och inte så mycket fäste heller för mig i all fall, körde med SWIX V45 Violet Special i 6 lager. Skulle kanske kört på röda. Blev 2 varv på 6 km spåret sen också. Försökte dra på lite där men jag hade problem med att komma upp för backarna. Fick tiden 25:20 och 24:39 så det var inte mycket att hänga i julgran.
Ågesta
Korvståndet vid Ågesta verkar gå bra. Var alltid folk där när jag körde förbi. Blev nästan sugen på att beställa en själv.
Korvstånd

3 kommentarer:

Micke sa...

Hej Per!
Söker din mailaddress för en evt. intervju.
Maila gärna mig.

talkofbike@hotmail.se

Mvh
/Micke

STIZZE sa...

Trycker på gillaknappen!

Per Kumlin sa...

Tjena Micke,
Det låter kul;-)
Jag kan nås på mtbnumber1@hotmail.com

Ha det bra
Mvh
Per