lördag 18 juni 2011

Första dagen på jobbet och sommarfest

Har gått till jobbet idag. Fanns en del att göra men jag han med det mesta som tur var.
Sen var det Qbranch stora sommarfest på kvällen.
Det var 70-talsschema på programmet och det var riktigt många som klätt ut sig.
Sommarfest med Qbranch
Det blev buss ut till Nacka sjöstad och hela truppen var peppad trots lite halvtaskig väder.
I väntan på bussen
När vi kom fram så blev det fullt öss på en gång.
Vad kan det annars bli när chefen säger att det fanns inget alkoholfritt på lastbilsflaket och att de inte orkar släppa hem något igen när natten är slut.....:-)
Det var ju bara att tömma baren.
Det blev faktiskt lugnt för mig, jag tog bara en cider.
Jag har ju varit sjuk och har SM i landsväg att tänka på.
Nacka sjöstad
Men när det nalkades dans på dansgolvet var jag inte sen att hänga på. Det blev nog några timmars hoppande och det var grymt varmt i lokalen så jag höll på att svetsa igäll men kul var det.
Tog första bussen hem men det hade varit kul att stanna kvar om jag inte varit sjuk i veckan.

Inga kommentarer: