måndag 13 juni 2011

Vila och lite feber

Blev en lugn dag idag. Var till jobbet och försökte fixa till det jag missat när jag var på kursen förra veckan.
Blev en promenad till och från Skärholmen sen då vi skulle storhandla.
När jag kom hem så kände jag mig lite varm och seg och mycket riktigt så hade jag åkt på en liten skvätt med feber. Det var bara 37,5 grader så det var inte så farligt.
Blev en massa te och sen viloläge efter att ha packat upp allt och tagit hand om Oskar med matning och blöjbyte och nattat honom.
Det är inte lika lätt och vara sjuk och seg nu när man har en liten Oskar att ta hand om;-)
Han var som tur var ganska trött också så det gick ganska fort att få honom att sova idag.
Ja där fick jag lite sota för att jag startade igår korkad som jag är. Men det var det värt.

Inga kommentarer: