onsdag 29 juni 2011

Träningsrunda med Fredrikshof

Hade planen att köra distans idag och det är roligare att göra i grupp än ensam.
Hängde därför på Fredrikshofs träningsrunda från Farsta simhall vid 18:15.
Det blev lite snabbare än distans för mig då de hade planerat in lite fartsträckor här och där.
Men det var inga problem att hänga med som tur var så formen är inte helt kass i alla fall. Det kanske börjar arta sig lite efter min långvariga hosta och förkylning.
Vi var nog runt 30-40 pers totalt som sen delades in i 3 grupper. Jag tog snabbgruppen så jag får skylla mig själv att det gick lite fort ibland.
Fredrikshofs träningsrunda
Det blev en skapligt lång runda på ca 12 mil för mig då jag cykla från jobbet och sen skulle hem efter träningen.
Vi körde till Huddinge sen vidare mot Tullinge, Bröta, Tungelsta och Årsta Havsbad vi körde sen hem via Brandbergen, Vega och Farsta Strand.
Distanspass med Fredrikshof
Nu är jag lagom trött och ska snart gå och slafa.

Inga kommentarer: