tisdag 14 juni 2011

Har fått både feber och hosta

Trodde febern igår var tillfällig men i morse vakna jag upp med 38 i feber och värsta hostan. Då jag varit småsjuk i över en vecka nu så bestämde jag mig för att stanna hemma. Det är nog första gången på runt 4 år som jag sjukanmäler mig från jobbet. Jag är i stort set aldrig sjuk och brukar bara vara förkyld några dagar så jag stannar nästan aldrig hemma. Men då jag hade lite feber kändes det bättre och vila ut ordentligt så jag blir frisk. Känns konstigt att vara hemma och inte göra någonting. Jag brukar ju alltid ha fullt upp med saker men nu har jag bara legat i sängen och druckit te i stort set. Har faktiskt varit uppe och matat Oskar med gröt. Han verkar gilla det men det där med och ta allt i mun och svälja verkar inte vara hans grej. Oskar Mamma Eva har annars fått ta hand om det mesta här idag. Men Oskar har varit lugn så det har inte varit några problem. Eva och Oskar

1 kommentar:

Eva sa...

Haha det där kladdet var ju ingenting mot hur det brukar se ut.. ;)