fredag 27 juli 2012

Då var SM slut men vi har tagit en extradag här nere i Göteborg.

Nu var ett lyckad SM vecka här nere i Göteborg över. Det gick bättre än jag trodde förutom igår då jag haft en historia med formsvackor på alla SM jag kört förut. Kan det varit viloveckan nere i Egypten som gjorde susen?
Vi tog en extradag på hotellet i Mölndal då vi ville ha lite semester och slippa stressa hem med en trött Oskar på onsdagskvällen.

Vi passa på att åka till Fiskebäck och ta ett dop i havet medans vi var i Göteborg.

















Inte lika bra sikt och inte lika intressanta växter och fiskar att se på som i Egypten men det var bättre än i Stockholm.
Fick syn på en del krabbor

















och den här fisken var den nu var för något. Den var inte skygg av sig direkt för jag kunde klappa den. Fundera nästan på om jag skulle ta upp den och ge den till de som satt och meta vid strandkanten men jag lätt bli. Sen simma den iväg.

















Vi åkte sen till Borensberg för att hälsa på Evas bror med familj.
Blev en trevlig grillmiddag och massa underhåll ifrån Oskar och Ellie som höll låda fram till 22 tiden på kvällen vilket är en bra bit efter deras ordinarie sovtid.
Blir väl så när det är någon ny baby som kommer och stör ordningen.

















Oskar var outtröttlig som vanligt så han ville konstant upp på crosstrainern och köra.
Det blev några rundor upp och ner där och han haja precis hur man skulle trampa och hålla i sig.

















Vi stannar kvar här under natten och fortsätter att ta det lugnt en dag.
Behövs nog efter en hård vecka.
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: