torsdag 19 juli 2012

Distans till Lida och kvällsmys i Täby

Blev ett av mina längre pass för året idag. Skrapa ihop hela 5 timmar. Blev en sväng till Lida får jag möte upp Oliver. Vi tog ett varv på 2:a loopen av Lida Loop sen skulle Oliver hem så jag fortsatte och irra runt i skogen runt Lida, Harbro och Brantebrink.
Blev sen en vända till Flottsbro och snurra runt där ett tag innan jag drog hem.
Flottsbro
På kvällen blev det ett besök till Evas kusin Linda i Täby på lite grillning. Satt riktigt fint och var riktigt trevligt.
De hade en liten hoppborg på tomten och den tyckte Oskar var jätteroligt. Han hoppa sig trött och fin i den.
Oskar
Nu är vi på väg hem för att sova för i morgon är det dags att fixa inför SM i helgen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för loop 2 sällskapet! Sammanlagt det blev 3 loopar o lite över 3 timmar för min del!
Ps: Lycka till i Göteborg!!!
Vi hörs!
Ha det bra/oliver