fredag 29 maj 2015

Järvafältet Enduro

Idag tänkte jag ut och rulla lite lätt i skogen för att känna på de nya Miche 999 hjulen och för att inte bli helt förslappad till Långa Lugnet på lördag. 
Kommer inte hinna köra någonting i morgon då jag är på kurs hela dagen så jag tänkte det var bättre att köra lite idag istället.

Såg på Facebook att några skulle ut vid Sollentuna 19:30 så det passade bra då jag kom hem vid 19 tiden.

Det var ett härligt gäng som skulle ut i skogen och köra lite tekniska stigar så det passade mig perfekt.
Det bar ut på Järvafältet där vi testade en del för mig nya stigar.
Det var tort och fint nästan överallt men vi lyckades hitta ett litet lerhåll.
Men för övrigt var det riktigt fint och många snabba och flowiga stigar.
Blev till att rulla hem efter lite över en timmes skogsåkning.
Kändes bra och komma ut och rulla lite lätt.

Inga kommentarer: