tisdag 22 september 2015

Då var min Scott Spark 900 Premium såld

Han inte ens sätta ut någon annons på cykeln innan den var såld i år.
Hade en gamal barndomsvän vars man hade börjat cykla.
Har träffat Anna och Richard på några race förut och snakat lite gran.
Mötte dem sedan på Hammarby Hill XC förförra veckan och nämde att jag snart skulle sälja min Scott Spark. 
Då Richard var i färd att köpa ny cykel och tyckte min såg så fin ut så slog han till direkt.
Jag behövde den dock en vecka till men han kunde betala på en gång så då var det klart.
Så nu har jag ingen Spark längre.

Jag hoppas Richard blir riktigt nöjd med den för den var i stort sett nyskick på den då jag servat den väll.
Nu får jag återgå till min Scott Scale 910 så länge fram tills nästa års tävlingshoj kommer.


Inga kommentarer: