onsdag 2 september 2015

4x4 på 400watt

Ikväll blev det ett kort och hårt pass på Monarken. Hade ingen lust att gå ut i regnet och köra så det fick bli 4x4 på Monarken i stället.
Körde på 400 watt bara men orkade ändå bara köra 1 utan några fuskpauser.
Gick dock bättre på slutet då jag kom strax över 3 minuter innan jag fick pausa.

Var riktigt seg i benen.

Resten av dagen har jag tillbringat med Emilia och Oskar.
Oskar gav mig en lektion på var smöret skall vara på mackan.
Han pekar på ena sidan och säger här ska smöret vara, sen vänder han på mackan och pekar och säger Pappa det här är fel håll.

Och för att verkligen se till att jag har fattat så vänder han tillbaka mackan och pekar och säger rätt håll och vänder igen och säger fel håll.

Jag tror att jag förstår nu, ska inte göra om gårdagens fel att bre på fel sida för då blev det ett herrans liv.


Inga kommentarer: