onsdag 6 januari 2016

CRT möte finmiddag och 4x4 på 400watt

Idag blev det en lång dag. Hela förmiddagen var jag på CRT möte för att reda ut det mesta inför 2016.
Det har varit mycket att stå i där. 
Kom hem till familjen för att ta det lite lugnt innan vi skulle på familjemiddag på De Svarta Fåren i gamla stan.
Hade planen att hinna träna lite innan men tiden drog iväg så jag han inte med.
Blev som tur var en god trerätters på De Svarta Fåren.

Lilla Emilia testa i stort allt som vi hade att käka. Hon tugga till och med ner ett par oliver och såg ut att tycka att det var gott.
Hon är verkligen ett litet matvrak.
När vi kom hem så hade klockan hunnit bli en bitt efter 21 så det var bara att försöka lägga ungarna så snabbt så möjligt.
Kl 22:15 kom jag äntligen upp på Monarken och kunde riva av ett 4x4 pass på 400 watt.

Kände mig grymt trött men jag klarade de första 2 utan någon fuskvila.
På 3:e så fick jag ta 15 sekunder redan efter 2 minuter men lyckades sedan köra de andra 2 minuterna rakt av.

Tänkte att jag tar ordentligt med vila inför sista så att jag kanske skulle klara hela med lite tur men kom bara 2,5 minut. Sen gav benen och huvudet upp.

Lite mer sova på det här så kanske jag skulle vara lite piggare.

Inga kommentarer: