onsdag 13 januari 2016

Tempo jobbpendling

Idag var det mycket på jobbet så det blev  bara ren jobbpendling raka vägen.
För att få någon träning över huvud taget så var det bara att kötta på så gott det gick.
Fick ta i ganska mycket då det kommit en hel del snö.
Fick exakt 4 minuter långsammare än mitt rekord ifrån förra veckan så snön och dubbdäcken gjorde sitt.

Lyckades i alla fall slå personligt rekord på ett Stravasegment på hemvägen.
Den ska jag väll kunna slå när det blivit lite mer hårdpackat.

Får se om jag hinner med någon cykling i morgon och ifall det blir inne eller ute. Ser ut som det blir lite kallare nu igen.

4 kommentarer:

jonasswe2002 sa...

Vad kör du för app?

Snart dags för jobbpendlnig igen här med, kom hjul etc från Rosebikes igår så jag kan bygga kompletta vinterhjul med Conti Nordic Spike, 240 dubb i fram och 120 dubb i bak :-)

Per Kumlin sa...

Jag kör blogger och blogpress men båda är helt värdelösa på att lägga upp bilder. Har dock inte hittat några andra som fungerar för blogspot.
Ja jobbpendling är underskattat funkar bra som träning:-)

jonasswe2002 sa...

Tänkte på cykelappen ...
Kört en del med Cyclemeter som jag tycker funkar riktigt bra.

Inte jobbpendlat på 2 månader, lär krokna när jag börjar igen i kylan hehe

Per Kumlin sa...

Ok jag kör bara Garmin EDGE 1000 och Strava.