söndag 3 januari 2016

Naturhistoriska museet

Idag blev det en sväng till Naturhistoriska museet med Mats och Karin. 
Oskar ville så gärna se på dinusarier så det var en utmärkt idé.
Blev en härlig sovmorgon då vi båda har kvällspigga små ungar som vägrar gå och lägga sig.

Vi kom nog inte till museet förän runt 12:30.
Sen blev det till att beta av alla avdelningar.
Fanns mycket intressant att se och det var kul att det fanns lite att testa och leka med och inte bara stå och glo på allt.
Det var inte bara vi som hade hittat ditt idag utan det kändes som halva Stockholm var där och skulle titta runt.
Tur att vi hade ett gäng timmar på oss.
Riktigt kul att Mats och Karin kunde stanna en dag till så vi han göra lite saker tillsammans.
Oskar och Tyra kommer riktigt bra överens med varandra så de har lekt ihop hela helgen här.

När vi kom hem så brände jag av ett snabbt pass med 11x1 minut på 510 watt.
Tänkte jag skulle ta ut mig helt på sista så jag öka till 530 watt. Det gick mindre bra då magen vände ut och in på sig.
Jag klara intervallen men sen var det bara att gå och hulka.

På kvällen kom Nattalie och Cristofer över på middag och vi avslutade med en trevlig spelkväll.
Har varit en riktig helg med fart och fläkt hela tiden så i morgon får det bli lugnt.

Inga kommentarer: