fredag 27 maj 2016

Då var man i Falun och har kört sista loopen

Kom iväg skapligt tidig till Falun idag. Blev lite stressigt då jag skulle lämna bilen på rekond i Huddinge först.
Då jag varit sjuk och inte fått sova tillräckligt så bestämde jag mig för att sova en timme och käka lunch hemma först innan jag drog iväg.

Det regnade lite gran på vägen till Falun och det var skapligt blött när jag kom fram.
Möte upp Angelica, Oscar och Fredrik vid Långa Lugnet och vi tog en runda på sista loopen av tävlingen.





























Det var riktigt blött ute och så där härligt segt. Kommer nog bli ganska tungtrampat i morgon.
Var som tur var riktigt roliga stigar, speciellt på slutet med den flowiga nedförslöpan med doserade kurvor.

Fick bli en ordentlig tvätt av min Specialized Sworks Epic sen så den är ren och fin till start i morgon.
Nu har jag ätit och är mätt och belåten och snart är det läggdags.
Göran och Barbro var snälla och lätt mig få sova hos dem i helgen så det tackar jag så mycket för.

Bussen gick fint hela vägen hit också. Blev själv den här gången då tyvärr många har fått förhinder den här helgen ifrån Stockholm. Blev lite ensamt i den stora bussen.











Inga kommentarer: