onsdag 28 februari 2018

Dags att börja få i sig nyttig mat

Jag som behöver bli lite lättare och ibland även käka lite nyttigare råka spontanbeställa en Philips Avance Collection juicepress HR1922 på Elgiganten

Tänkte det kan vara lite lättare att få i sig vitaminer, mineraler och antioxidanter nu när jag lätt kan göra juice av både frukt och grönsaker.
Framförallt så tror jag det blir bra för mina små barn. De är väldigt dåliga på att få i sig grönsaker. Men i juiceform så tror jag det blir lättare då de älskar juice. Kan jag trycka ner lite grönsaker där också så lär det förhoppningsvis bli bra.

Kommer bli mycket grönsaker och frukt nu.

Tror det kommer bli grymt gott också och jag lär nog testa lite nya frukter och grönsaker som jag inte ätit så mycket av förut bara för att de kan bli en bra smak när de blandas.

Inga kommentarer: