tisdag 6 februari 2018

Snabb jobbpendling,Retunemöte och legobygge

Idag blev det hård och kort jobbpendling. Har inte fått till insulinpumpen riktigt än vid hårdkörning. Trots att jag drog ner temp basalen med 50% så var jag låg när jag kom till jobbet så låg jag på 3,5 i blodsocker.
Fick sen lite bråttom till Retune då jag kom iväg lite sent och vi hade månadsmöte. Hade då också dragit ner basaldosen med 50% i 1,5 timme trots att det bara tar runt 50 minuter men när jag kom ditt hade jag 2,8 vilket är väldigt lågt. Men som tur var så bjuder Retune alltid på mycket och god mat så det var bara att äta upp sig.

Kul möte som alltid och få träffa alla kollegor igen. Jag hade även äran att få pris för månadens medarbetare. Riktigt kul och få beröm för arbetet jag gör. Fick en fin Champange för det också.

När jag kom hem var det dags att lägga Emilia som fortfarande var uppe. Sen blev det till att bygga det sista på legotrucken som vi hade som familjeprojekt här hemma.
Oskar har satt ihop mycket av den och han är grym på att få ihop alla smådelar och hitta hur allt ska passa ihop.
Den blev riktigt grym när den blev klar.




Inga kommentarer: