fredag 20 september 2019

Vilodag och nästan allt sålt

Idag blev det en lugn dag. Lyckades komma ifrån jobbet i tid också. Har fastnat där lite för länge då det varit en hel del saker att lösa. Riktigt roligt dock att jag har och göra hela tiden, blir lätt rastlös annars.

På kvällen blev det lugnt med familjen och en middag på Pacos i Sollentuna. Riktigt god mat till ett överkomligt pris både till oss vuxna och småttingarna.

Fick iväg en av de sista sakerna jag hade till salu också. 
Var min styrstam som fick packas in fint i ett påskägg. Vad gör man inte för att hålla portokostnaderna nere.
De flesta som vill ha saker skickat tills sig vill sällan betala porto. 
Jag däremot vill gärna ha en administrativ del också då tid är pengar för mig och det tar för mycket tid och packa och springa till posten hela tiden.
Men den här fick packas så här lite fint.

Jag kom undan ganska billigt och köparen blev glad.
Nu är det bara min Trek Top Fuel 9.9 och mina Bontrager Aeolus Pro 3 kolfiberhjul som är kvar till salu och några kortärmade tröjor.

Inga kommentarer: