lördag 21 september 2019

CX träning med Oskar

Idag blev det lite CX träning. Oskar skulle på friidrott så jag hängde med han ditt sen fick det bli en kort runda runt Edsbergs Slott. Tänkte jag skulle försöka hitta någon bana där då jag inte hade så mycket tid på mig att träna.
Det finns ganska stora gräspartier där och några små backar och lite skråkörning man kan få till.

Det går lätt att göra en CX bana där som går att köra på.
Det enda problemet är att gräsplättarna är ganska små så man får korsa grusvägarna för att komma emellan alla spår.
Brukar som tur var inte vara så mycket folk som går där på lördag och söndagsmornar. Men jag kan tänka mig att det kan bli lite gnäll om man kommer ditt och kör ett minirace.

Jag och Oskar körde något varv där efter hans friidrotttränung också.

Är lite sugen på att hitta en riktig bana där som man kan köra träning på.
Potential finns i alla fall där. Får se om jag orkar höra om det finns möjlighet att anordna något där.

Skulle var kul och få till lite träning där, nära och bra för min del i alla 
 

Inga kommentarer: